Lab Work


Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
s1/60 f5,6 & ISO1250

Planen idag var att vi skulle på exkursion till Mjöån utanför Everöd.
Vi tog bilar dit men väl där började det ösregna. Hela himlen öppnade sig och vi alla blev snabbt sjöblöta. Vår lärare fick oss att gå ner till ån iallafall och håva in småkryp i en jäkla fart under cirka 30 minuter. Under skyfallet. Sedan bestämde vi oss för att åka tillbaka till skolan och labbet för sortering. Det roliga är att precis som vi sätter oss i bilarna så slutar det regna. . . Blev tyvärr inga bilder från dagen ute vid Mjöån, vågade verkligen inte ta med mig kameran dit ut i skyfallet! Jaja, får hoppas på bättre väder nästa gång ;)

Blev iallafall en bild från labbet. Såhär gör vi för att hitta småkryp i vattnet! Ljus = awesome.





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)