New People!

Det händer saker på Fältvägen 7!
De tomma rummen har nu börjat fyllas och än så länge har 2 av 4 nya människor flyttat in. Den ena är Anna, en rätt liten och söt tjej från Trollhättan. Har inte hunnit snacka med henne så mycket men hon verkar trevlig :D Sedan har vi Henrik, en kille från Markaryd som flyttade in så sent som igår! Hamnade lite på fel fot med honom innan han flyttade in pga att jag är allmänt korkad (och jag skäms för det!) men det har löst sig nu och han verkar vara en helcool kille :D Så allting känns bra nu inför den kommande hösten ^^

Något som är mindre bra dock är att mitt luktsinne och smaksinne fortfarande är helt förintat, vilket drar ner mitt humör lite.. Har gått tre dagar nu utan vare sig lukt eller smak men jag hoppas det går över snart.. :(





Micaela

Sv: Hade jag vetat vad jag ville göra/plugga, så hade jag lätt gjort det. Men att bara plugga för pluggandets skull, nejtack :P det har jag fått nog av, tyvärr.. xD Och det där med CSN, då har jag ju en jävla massa lån sen, som måste betalas.. kort och gott så MÅSTE jag ha ett jobb hur som helst :P om det é nu eller om 2-3 år när en utbildning é över, det é lite skitsamma känns det som.



Och just nu VILL jag inte ens plugga (kanske mest för att jag inte har något speciellt jag kan plugga te isf..) men ah.. :) jag vill jobba dock xD

Cissi

Okej =) Förstår ^^ Svårt att få jobb nu dock :(

A N G E L I J N A

allt bra?:)

Cissi

Nu är de, snart frisk!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)