School Kick-Off Games

Fotade idag på insparken på Krinovaängen!
Vädret var något opålitligt, haha. Ena sekunden sol, andra regn.

Här kommer iaf ett gäng bilder därifrån, håll till godo!


















Victor

Jättekul att du gillar din kamera och använder den så himla mycket! Har du blivit en kamerajunkie nu du också? =P Jätteroliga bilder men du placerar ditt primära subjekt för ofta mitt i bilden. Om du har det mindre centrerat så får du en mer dynamisk bild! Tro mig, det gör all skillnad i världen för ett foto =) Fortsätt fota bara tjejen!

Cissi

Jo jag vet ^^ Men hann inte flytta fokuspunkter o sånt när lekarna gick så fort :P Ska leka runt lite med de sen dock ;)

Ape

Jag blir grymt sugen på att skaffa en systemkamera jag med, vad fick du betala för den?

Cissi

6800 för kamera med objektiv, sedan 400 för uv-skydd, 300 för minneskort och 300 för väska =) Så nästan 8000:- allt som allt! ^^ Tog den på avbetalning dock ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)