So Poor..

Skulle in på Nordea idag och betala min telefonräkning för de sista hundralapparna som jag har på kontot.
Men nejdå, jäkla Fitness 24/7 hade dragits på autogiro från kontot! Suck. Vart är CSN egentligen? Det borde komma vilken dag som helst nu... Dock kan det ju ta extra lång tid eftersom jag bytt program och blablabla och CSN måste få in de nya uppgifterna och kolla så att det stämmer osv... Jobbigt läge. Mitt sparkonto ekar tomt med med 0:- på oxå :( Har ju fått betala två hyror med det förra CSN:et jag fick och då går inte ekonomin riktigt ihop när över 5200:- försvinner bara sådär..

Jaja! Igår var jag hos Nina iallafall och sa hejdå, och fick raida hennes skafferi och kylskåp på mat hehe :P Så fick med mig färskpotatis, morötter, lite ananas på burk, majonäs, röda linser, lasagne och paprika hem! Haha fyfan vad jag känner mig som en fattig student just nu :P Men har iaf mat i skafferiet, alltid nåt! Tack Nina! <3

Nu är det bara att hoppas CSN kommer snart..





Nina

Inga problem gullet, ;)

Cissi

:D

Mamsen

Skönt att ha mat när kassan är skral. Det var ju tur att CSN pengarna kommer nu! Kram

Cissi

Det är awesome :D Nu känner jag mig rik igen, hihi. Ska lägga undan cash på sparkontot dock, fört över 3600 dit so far. 1600 till kommande 2 månaders kamerabetalning, o 2000 utöver de =). Ligger ju "en månad före" nu med hyran så man kanske kan köpa lite nya kläder nu äntligen :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)