Sunny Sunday

Vaknade för en stund sedan och tittade ut genom fönstret.
Det är sol ute!! Äntligen kanske man kan få lägga sig ute på gräsmattan i bikini och bara slappna av och njuta av värmen lite? :D

Idag är det en slappardag iallafall. Enda sysslorna jag har prickat in på schemat är lite städning, tvättning och en powerwalk genom naturreservatet. Skönt!

Njuter verkligen av att vara ledig och inte göra någonting alls :D Det är underbart!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)