A Chat With An Old Friend



Mötte upp min gamla vän Anna Melinder idag för en fika och en pratstund.
Inte träffat henne på år och dar! Vi hade mycket catch up to do, och det var riktigt kul att få träffa henne igen! Back in the days hängde vi ihop som ler och långhalm, speciellt på somrarna, då vi umgicks i det som vi kallade sommargänget bestående av mig, min syster, Per, Fredde, Tomas och Anna. Båtracing, översovningar, våra första fyllor, bad.. Haha, så mycket man gjort tillsammans!

Riktigt kul som sagt att träffa henne, och i sommar hoppas jag vi kan umgås lite mer =) Sjöboden i Norrfällsviken har dem kvar oxå, där har man hängt mycket i sina dagar!






Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)