Cut My Hair :D

Idag gjorde jag slag i saken och fick mitt hår klippt! :D
Just nu är det i en inbakad fläta så tog ingen bild. Men snedluggen e tebax, klippt lite etapper och tog bort de slitna =) Klippte typ 7 cm så de e lite kortare nu än innan (obviously)! Måste säga att det känns sjukt skönt! :D Tack igen Thomas som gav mig julklappspengar till detta!

Handlat julklappar har jag oxå gjort, jajjemänsan :D Nu återstår bara pappas och syrrans, och det kirrar jag i Umeå =) Nu är det bara 3 dagar kvar till hemresa!

Sett film ikväll med älskpälsk iaf, blev Avatar och king Arthur :> Och nu kallar sängen på mig, dags att dra :D hehe. Hörs imorrn!





Leah

Ska också klippa mig, blir nog hel lugg :)

Cissi

Snyggt ;D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)