Excursion @ Götaland (Day 3 & 4)













Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Gårdagens och dagens bilder från exkursionen!
Tog inte jättemycket bilder, det var mest "Nu ska vi titta på lite morän här, nu ska vi se på detta dräneringsdiket..." osv :D Men lite bilder iaf!

Gårdagen bjöd på en riktigt vacker soluppgång över Hunneberg iaf och sedan ett besök på en mosse och lite annat smått och gott. Idag har det mest varit bilkörande tycker jag.. Jag har kört hela dagen, 20 mil totalt blev de i minibussen med ett antal stopp här och där! På vårt första stopp idag hittade vi lite kantareller som växte i snön haha! Lite roligt. Något frusna var dem men.. :P

Nu är vi iallafall i Falköping på vandrarhemmet. Imorgon påbörjar vi resan hem och jag läääängtar så efter min sötnos och min egna säng :D





Mamsen

Vilka söta kantareller ni hittat. Räcker nog inte till en smörgås ens men häftigt att finna de så här sent på året.

Du har fått lite mängdträning på att köra nu. Duktig tjej....Även om du inte tycker att det är mycket att fota så är alla bilder fina. Kram

Cissi

Hehe tack :D aa körträning har jag fått minsann :P Ska köra hem från Umeå sedan oxå tydligen enligt Millan hehe ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)