Myspys @ Thursday Night


Myskväll med vin + awesome boyfriend :D

Redovisningen idag gick helt okej, trots att jag hade huvudvärk och mådde dåligt.
Nu är det bara två föreläsningar kvar innan jag tar jullov! På tisdag blir det flyget norrut till Umeå och min söta syster och den 23e blir det bilen ner till Kramfors och mamms och papps :D Längtar!

Ikväll lagade älskling köttfärslimpa med kantareller i, hemgjord brunsås och potatis! Till det en flaska vin och en horribelt dålig film på kanal 4 men det spelade mindre roll :P

Nu blir det chilltime bigtime :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)