111111!

Idag är det den 11/11 -11, något som bara kommer hända en gång någonsin.
Lite coolt datum, eh? :P Har just klivit upp och duschat, ska snart göra mig iordning för idag ska jag hänga med Victor och luncha och fota lite! :D Sedan ikväll får det bli plugg o sådant annat tråkigt, nästa tenta är om 8 dagar så är dags för det!

Tar med mig kameran med ^^





Mamsen

Ja det är ett häftigt datum idag och många tror att det kommer att hända konstiga saker som datorhaveri, jordens undergång m.m. Lycka till med pluggandet, det är bra att du prioriterar skolan.

Kram

william

vilken vacker header:OOO :D



Vad tycker du om mina "Autumn Girl" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

Lucas Gustavsson

Mycket trevlig blogg du har du! Rolig att läsa :)

Jenny

Hejhej!



Ha en fin kväll! :)



Kram

Cissi

Tack tack :D

ttheresebjörkman, :)

Hej!

Fin blogg :D

Hur är det?:)

Amanda -

Hej. Nu får du vara mer än ärlig, Vad tycker du om min blogg? Är det värt att lägga ner bloggandet ?



Du vet, jag är tonåring och jobbig fortfarande, så jag ber så mycket om ursäkt om det inte är uppskattande med sådana kommentarer..

Sofia - Vinn valfritt plagg!

Hoppas du får en trevlig helg :D

Mother&daughter design

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? FRAKTFRITT! NYHET, vi har nu mössor till hösten och vintern. (OBS! Högsta smyckespriset ligger på 100 kr allt annat är under 100 kr.) Varmt välkommen in till oss och kika runt!

emilia

lite tufftfaktiskt!



är dte din katt du har i din header? är det en brittish blue?

Anna

Det kommer faktiskt att hända igen om 100 år.

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)