Cleaning The Shit Out Of My Room!

(Bokstavligt talat)!
Har de senaste 2.5 timmarna städat mitt rum. Det absolut roligaste var avloppet. Fyfan vad äckligt det var. Så mycket skit. Har ju inte kunnat duscha på mitt rum på flera veckor för att avloppet varit igenkorkat och jag inte haft tid (läs inte orkat) städa det. Förrän nu. Men nu är det skinande rent! Lite kalkosan på kaklet oxå gjorde susen (skrubbade i typ en timme) så nu ser det iaf bättre ut haha! Sedan dammsugit, dammat, städat toan osv :D Fan vad skönt det är med städat rum!

Har börjat packa nu, för Benjamin som jag ska åka med till Dreamhack kommer nämligen imorgon och hämtar mig vid 11 :D Men nu orkar jag inte mer, packar klart de sista imorgon innan jag åker. Ska bara slappa resten av kvällen nu!! :D

Det har jag fan förtjänat!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)