Dreamhack Winter Day 3







Sista bilderna från Dreamhack som togs med kameran =)

Äntligen har jag haft tid att redigera de sista bilderna jag tog med kameran.
Jag och Voxar (på bild, men han ser superläskig ut där för jag skulle bara testa blixten på han haha) gick upp på läktarna i D-hallen för att fota eventet. Fick ställa kameran på läktaren och ligga ner för att fota :p Slutartiden var på typ 2.5 sek eller något hehe ;) Fick fina bilder iaf! Detta är EN hall av 3. (+ lite i Lobby Nord oxå denna gång) så det är STORT!

I sommar är det dags igen, men just nu är det sjukt skönt att vara hemma! Tack för i år Dreamhack!





Mamsen

Jisses så många dataskärmar! Jag kan tänka mig att det var en hel del att städa efter alla....

Fina foton även denna gång!

Cissi

Tack mami :D Ja, 10,000 skärmar.. :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)