Drowning.. In Studies.

Plugg plugg plugg!
Tar detta aldrig slut kan man fråga sig? :P 3 dagar kvar till tenta, det börjar dra ihop sig.

Skickar en tacksamhetens tanke till Patrick som filmat alla våra föreläsningar till ekologin, så detta är vad jag har gjort idag...







Vilma Hill

jättefina bilder!

Cissi

Tack! =)

Bodypalace

just nu i mitt liv skulle jag bli hur glad som helst för att få lite plugg. längtar till studierna haha

Cissi

Önskar jag kunde säga samma :p

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)