Fjällräven!



Tidig julklapp!

Igår fick jag världens bästa för tidiga julklapp av pappa, nämligen ett par fjällrävenbyxor!
Nu behöver jag inte längre vara den enda typ i klassen som inte har några, och jag känner mig som en äkta biolog äntligen haha! Prislappen var saftig, 1600:- pix men dem kommer att hålla i en evighet oxå.. =) Är supernöjd!

Blev bjuden på lunch av VictorRoseGarden och passade på att köpa en mössa oxå till vintern, sedan bar det av hem till honom för att leka lite.

Sammantaget en rolig dag, och dagens motion fick man oxå!





Victor

Leka lite? Det låter ju inte alls konstigt, suspekt eller kinky =P

Mamsen

Fina byxor, påminner om mina men med ett annat firmamärke.

Sedan så måste jag hålla med Viktor - Leka lite.....hmmm vad betyder det, hahaha!!

Kram gumman

ELLEN

Hej! Jag har öppnat en bloppis, för att bli av med massa kläder innan en flytt. Det viktiga är inte att jag tjänar mycket, utan att jag blir av med allt! Så kika in om ni har lust, och lägg ett bud eller två. Tack för mig!



Mvh ELLEN

http://ellensbloppis.blogg.se

Cissi

Mamma o Victor: Haha, ja de lät lite korkat kanske :p Vi fotade lite o så dåååå ;P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)