Sleepy Time

Är nu hemma äntligen :D
Kom hem innan sju, har gosat med älsklingen och nu ska jag sova. Sista bilderna från Dreamhack kommer imorgon!

Ska bli sååååå skönt att äntligen få sova i sin egna säng! Är så sliten!

Vill bara passa på oxå att tacka Benjamin som ställde upp och körde :D Alltid kul att lära känna nya människor och vi har planerat att sticka ut och rida islandshästar någon gång snart ^.^ superskoj!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)