Trip To SMHI In Malmö







Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Idag åkte vi ner till Malmö för studiebesök på SMHI!
Inga glorybilder direkt, var riktigt otrevligt ljus där inne! Åt min första lussekatt oxå, yay :D

Efter studiebesöket kutade jag och Victor runt lite på stan, så slutade med att jag inte kom hem förrän klockan 8 ikväll, hehe :D Var riktigt skoj dock, hittade ett par superfina skor jag önskar jag hade haft råd att köpa :( Fattig student som man e, hehe.

Nu blir det sömn iallafall :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)