And School Goes On And On..

Hemma efter en heldag inne på labbet på skolan.
Är inte mycket fritid man får när man har heldagar på skolan varenda eviga dag :P Igår var jag inte hemma förrän strax innan fem och idag efter tre. Och dessutom har man sjukt mkt mer plugg som borde göras oxå! Inte skoj alls. Sänder en tanke till alla stackars pendlare i min klas som ännu inte är hemma hos sig i skrivande stund.. Pojkvännen lagar mat iallafall, så jag kan andas ut lite vid datorn. Senare idag blir det nog gymmet! Hur man nu ska orka det, haha. Jaja, bara att kämpa på!

3 veckor kvar till tenta med, ska väl ta tag i plugget imorgon är det tänkt..





Mamsen

Ja det är jobbigt att plugga på högskola och ni gör det så bra. Tur att du har en pojkvän som fixar markservicen! Lycka till med resten av veckan. KRAM

Cissi

Tack mamma <3 Det värmer ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)