Autumn Leaves




Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Satt länge och funderade hur jag skulle göra med dessa bilderna när jag hade överfört dem till datorn.
Ville göra dem lite konstnärliga och färgstarka nämligen! Mixtrade runt lite och detta blev resultatet =)

Fotona är tagna vid högskolan, på klängväxterna som klättrar uppför skolans väggar :D





Mamsen

Jättefina kort! Hösten kan vara vacker men visst är det synd att sommaren är slut. Vi var ute och plockade svamp igår - ca 25 liter!! + att papsen hittade 20 liter. Vi har haft en del rensning hmhm..

Kram

Cissi

Skicka ner lite tycker jag ;D och tack ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)