Church Interior







Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Lite bilder inifrån Heliga Trefaldighetskyrkan här i stan.
Otroligt vacker kyrka byggd i början av 1600-talet och fruktanvärt vacker inuti! =) Alla dörrar in till sittbänkarna är prydda med figurer snidade i trä föreställande diverse ting, till exempel djävulen, Adam och Eva, eller som ovan, lite random varelser ^^

Tror det får bli en tripp dit ner sen igen, är riktigt skojigt att vandra runt där! =)





Mamsen

Häftig kyrka! Har du sett interiören från Ytterlännäs gamla kyrka? De äldsta delarna är från 1200-talet. Den är också riktigt fin.

Cissi

Tycker vi får ta en tripp dit i jul då? :D <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)