Dead.

Idag har det varit en dag fyklld av exkursion och labbarbete på skolan.
En tripp till Vramsån i det tråkiga vädret gjorde vi och sedan efterarbete på det. Blir mer efterarbete imorgon oxå :( Tog inte med mig min kamera då vädret var så kasst tyvärr.

Man orkar inte göra så mycket heller när man varit borta sen 8 imorse så nu sitter jag här vid datorn och nördar lite. Men det funkar ju det oxå ^^ Sötnosen min hade lagat grönsakssoppa till mig oxå lagom tills jag kom hem :D Söt e han! Bäst faktiskt.

Nu blir det lite mer nördande tror jag ;D That's how you spend an evening. :p





Mamsen

Mums, gott med grönsakssoppa efter en ruggig höstdag.

Ha en trevlig helg o hälsa Sebastian.

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)