Friday Night :D

Äntligen fredag och efterlängtad helg!
Blev en kort visit till skolan för föreläsning till tolv, sedan har jag mest suttit hemma och tagit hand om tvätten från igår och lite annat fix. Nu ikväll blir det fredagsmys med pojken iaf och sedan sängen! Tentorna börjar tyvärr närma sig tråkigt nog, så i helgen måste jag nog plugga =( Det suger, but it has to be done.

Vet jag varit tråkig de senaste dagarna och knappt lagt ut några bilder, men har inte haft tid att fota eller så heller för den delen =( Men det ska det bli ändring på! Lovar ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)