Studies Studies..

Blir en fin liten mobilblogg nu. Ligger i sängen för tillfället med allt plugg som känns helt överväldigande för tillfället. Tror aldrig jag kännt mig så stressad förut! Redovisning på limnologin imorrn, labben ska bli klar (och det är ingen liten labb, vi snackar typ tio sidor minst..), powerpoint ska göras till redovisningen, sedan en diskussion som ska skrivas till imorgon, tenta om en vecka och sist men inte minst en värderingsövning till på måndag om skarvar. Hur ska man få allt att få ihop?! Hade de inte varit för min söta pojke som tar hand om mig och ställer upp så vet jag inte vad jag hade gjort.. Men ja, nu vet ni varför jag inte bloggat! Är helt cpupptagen med skolan för tillfället helt enkelt :P





Anonym

Men nu glömde du ju Ingmars uppgift till imorgon...

Joanna

Kämpa på! Känns garanterat superbra när du är klar med allt sen :)

Sofia

Varför syns det inte att det är jag som skrivit den översta kommentaren?

Cissi

Menade att diskussionen var den Ingemars grej ;) hehe

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)