The Awesome Sunday Breakfast



Snutten lagade supergod frukost imorse!
Scones! Usch, finns nästan inget godare än varma scones med Bregott i... :D Riiiiiktigt nomnom!

Efter den underbara frukosten blev de lite plugg och nu har man hunnit med en sväng till gymmet med. Kommer ha skön träningsvärk imorgon i benen känner jag! Har just slängt i mig en proteinshake nu, och ska ta tag i plugget igen. Sedan ska jag städa mitt rum!

Det ser förjävligt ut för tillfället.. :(





Mamsen

Mums.....skulle sitta bra med en sådan, så här på kvällskvisten också!!

Cissi

Hehe ja scones är aldrig fel :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)