Tired Boyfriend Is Tired!

Godmorgon!
Efter en god natts sömn har man nu lyckats kravla sig ur sängen och fått i sig lite frukost. Tänkte ta tag i plugget nu eventuellt men en viss sötnos har inte kravlat sig ur sängen än och tigger om att få bli gosad med..

Haha så söt!






Mamsen

Ja det var en söt bild. Hoppas att du tog hand om honom i morse, han pysslar ju om dig som oftast.....Ha en trevlig fortsättning på helgen.

K R A M

Cissi

Klart ja tar hand om han, hihi :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)