Back And Biceps Baby

Finns det något bättre sätt att avsluta denna veckan på än med ett riktigt najs gympass? ;)
Nej just de ^^ Så det blev en tripp till gymmet efter skolan var slut och därefter till Ica för att handla fredagsmys gottis! Så nu ikväll har vi sett på två filmer tillsammans :D Myspys. Sängen väntar nu, och imorrn väntar tyvärr plugg då vår lärare gav oss en bibel av text att läsa igenom.. :S Wish me luck!

P.S. Jag har världens finaste pojke! =) D.S





Mamsen

Vilka snuttingar ni är!! Det är bra att ni passar på att relaxa när tid ges. Då kanske det går LITE lättare att ta tag i "bibeln" idag.

Ha dé gott båda två och kram på er!

Cissi

Bibeln är inte färdigläst än, vi fick massa artiklar till imorgon :(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)