Bad Updates

Har varit sjukt dålig med uppdateringen den senaste tiden.
Har dock inte hänt så mycket så har inte riktigt funnits mycket att skriva om. Imorgon väntar en riktigt lång skoldag till, precis som idag. Tråkigt. Men sedan är det iallafall helg och man kanske äntligen får sova ut lite! Sömnen har det nämligen tyvärr varit lite si och så med de senaste dagarna. Därför ska jag nu hoppa i säng och hoppas på att få iaf 7 timmars sömn inatt =)

Imorgon är det fredag! :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)