Movietime!

Idag tar jag och pojken en break från all vardag och skoltråkigheter för att spendera lite tid tillsammans.
Så det blir massa mys och film hela dagen är det tänkt. =) Vem vet, kanske lagar vi en riktigt god middag oxå hihi :D

Igår kom Jonas ner hit och vi drog och gick på bio, jag, han och älsklingen. Vi såg Cowboys and Aliens, och när man går och ser en film med väldigt låga förväntningar så blir det faktiskt ofta bra :P För den var bättre än vad jag trodde, även om den inte var typ den bästa filmen jag sett. Men definitivt sevärd iaf!

Nu ska vi till Ica, gotteinhandling står på tur! ;)





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)