Pictures From Friday!







Några bilder från i fredags!
Lägger inte upp så många, de flesta bilderna är inte appropriate att visa på bloggen haha! Några e tagna med mitt vanliga 18-105 mm objektiv och några med de fasta 50 mm objektivet =) Kul kväll var de iaf! :D

Har haft en seg skoldag för övrigt med skola ända till klockan 4 i det närmaste. Har sedan städat korridoren oxå, så nu blir det nog bara lite datanördande resten av kvällen hehe ^^

Men det kan ju vara välförtjänt det med ;P





Mamsen

Du verkar ha haft en rolig helg. För min egen del blev det garage-städning, slipning av köksbord och lite annat pyssel.....Ja, det funkar ju det med!!

Kram

Cissi

Ja den var skoj^^ Hehe de låter inte lika kul ;p

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)