Tryout Pictures







Lite testbilder jag tog hos Victor idag innan jag tog med mig objektiven hem ^^
De två översta är tagna med tamronobjektivet och resterande med det fasta 50 mm objektivet. Det sistnämnda ger en underbar oskärpa i bakgrunden på bilderna tycker jag ^^ Zoomobjektivet å andra sidan kan fota på långa avstånd, awesome om man vill fota fåglar till exempel! :D

Som jag sa innan, är supernöjd med objektiven! Och kom ihåg att detta bara är crappy testbilder, t.ex. så vet jag att Victor ansikte är helt överexponerat på ena sidan osv ;) Ska bli kul att testa dem "på riktigt" sedan ^^





Mamsen

Härliga bilder! Ja nu har du leksaker minsann......blir väl mindre tid över till att sitta vid datorn, eller?

Ha de gott o kram!

Cissi

Aaa de blir de ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)