Visit To Ronneby!

Idag har pappa, jag och Sebastian åkt till Ronneby för att hälsa på Sebastians mamma och pappa.
Så nu har pappa träffat dem :D Var riktigt trevligt och vi var borta hela dagen. Har fått nya handdukar från Jysk med av pappa så nu ser mitt badrum riktigt najs ut :D

Tog lite bilder med, men orkade inte redigera dem ikväll så det får bli morgondagens to do, för nu ska jag sova =) Nattinatt!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)