Lazy Monday

Så då var man hemma från Ronneby.
Satt uppe alldeles för länge inatt och sov dåligt, så fick ta till kaffe idag för att vakna till :P Uscha. Hemsk dryck det där, haha. Sebastian är fortfarande i Ronneby, men kommer hem ikväll så då blir det nog lite myspys tillsammans iallafall =)

Det är skitväder ute, riktigt trist faktiskt. Synd, för annars hade man kunnat ta med kameran ut på en runda =) Känns bra att man äntligen har betalat av den iaf :D Så nu är den MIIIIN! Alltid najs med en extra tusenlapp i månaden med :D

Ska åka hem om ett tag, inte riktigt säker på när.. Saknar min familj massa =( Och pappa mår inte bra, så vill vara där för honom med.. :( Vill inte gå in på detaljer riktigt men ni som har följt mig vet vad det handlar om..

Ska bli skönt att få komma hem iallafall, trots att dem fortfarande har snö, haha..





Mamsen

Hej gumman

Skitväder här med! Vi åkte upp med pappa redan igår på hans önskan då natten innan hade varit jättebesvärlig för honom. Han fick flytta in på patienthotellet redan igår och nu får han äntligen god vård.....Han har haft fullt upp med sköterskor och läkarbesök idag. Han är inskriven 17 dagar. Känns bra att han är där nu.

Vi sov över hos Camilla och drog hem i morse. Det snöade för fullt när vi lämnade Umeå och här hemma regnar det! :C.

Kram

Cissi

kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)