Spring Flower


Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Det är superfint väder ute!
Satt ute och solade lite nyss, bara sådär en 20 minuter dock, vill ju inte bli bränd =) Tog med kameran oxå och fotade blommorna ^^

Är så skönt att det äntligen är vår, funderar nästan på om man skulle gå ut och ta sig en promenad i det fina vädret :D

Ja, det ska jag nog göra nu :3





Mamsen

Nej, det är inte rättvist! Har ni grönt gräs och blommor som blommar? Jag blev glad när jag sprang på ett gäng tussilago som kämpade mot snön.....



Lyckost!



Ha en trevlig påsk ♥

Anonym

Tack mami :D Japp de har vi ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)