The Ire Examination
















Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Bilderna från examinationen igår :D
Sjukt vacker gård. Tyvärr hade jag ju bara mitt fast 50 mm så så mycket landskapsbilder blev det inte men ^.^ De hade massa djur på gården, bland annat en typ av gris som är av samma ras som man hade förr i tiden som husdjur :D Hon var jättesöt och grymtade åt en när man gick förbi.

Höns, katter, får och kaniner hade dem oxå :D Så hade en del att fota, hehe. Vädret var som jag skrev innan lite si och så, ibland sol och sedan molnigt för att därefter bli regnigt. Tack och lov kom ju regnet precis som vi blev klara!

Ikväll är jag ensam hemma, så sitter och kollar på lite serier och så. Sebastian har åkt till Ronneby, och jag kommer åka dit imorgon. Imorgon kväll tänkte vi ha vårat valborgfirande uppe vid Svensjön, så jag hoppas på bra väder då :D





Mamsen

Åh, vilken härlig miljö du besökt. Några av bilderna är helt underbara. Kan förstå att du gillade att vara där....



Jag hoppas ni får en trevlig Valborg o hälsa Sebastian.Kram

Cissi

Hehe tack mami :D Ja! Måste åka tillbaka dit någon gång igen :D Jättevackert ^.^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)