Tooth Pain! :(

Nej fyfan vilken tandvärk jag haft idag.
Jag är inte säker på vad som utlöste det, antingen hålet som jag börjar få på höger sida eller någon visdomtand som trycker på tänderna.. Men usch vad ont det gjorde =(

Har varit på skolan hos tandläkarstudenterna och bokat tid för undersökning iallafall. De gör en rutinkoll med röntgen, borttagning av tandsten och putsning av tänderna för typ 200 spänn. Sjukt värt :D

Det värsta dock är.... att har jag ett hål nu som behöver lagas (har aldrig lagat en tand i hela mitt liv eller haft hål) så ligger jag risigt till xD Det är nämligen så att jag har sjuk tandläkarskräck.. Fyfan. Bara en rutinkoll får en att rysa längs ryggraden och om de nu ska BORRA.. Vill inte ens tänka tanken.. 2 fobier på en och samma gång då jag även har sprutskräck.. Och att få en bedövningsspruta i munnen och sedan borra? NEJ TACK >.< De lär typ få söva ner mig eller något för jag kommer säkert skrika och gråta haha xD

Som typ senaste gången jag tog blodprov i armen.. Det tog dem 15 minuter att ens få sticka mig <.< och när de väl lyckades med en "fjäril" (mindre version av de vanliga nålarna) så spände jag mig så olidligt att det tog en himla massa tid att få något blod ur mig haha...

Nej usch.. Vill inte tänka på detta mer xD



Typ såhär tänker jag mig det... :P





Victor

This is why I tell you that you need to see the dentist once a year just to check your teeth but noooo you wouldn't listen =P (said with love and hope you get well soon!)

Cissi

Haha tack Victor =) <3

Millan

Haha syrran ska jag komma o dra lite blod av dig så du slutar vara stickrädd? (För den delen, om fjärilen de använde var grön så är den precis lika stor som en vanlig nål, bara lite kortare) ;)

Men hoppas att du inte har nåt hål, det e hemskt otrevligt att borra <.< Avskyr ljudet =P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)