Weekend's Coming To An End :(

Snart är helgen slut.
Imorgon börjar jag två nya kurser, som ska gå parallellt med varandra. Kommer bli mkt jobb känns de som :( Är avis på Victor med som åkte till Italien igår! ÅÅÅÅH VILL OXÅ.. Men han skulle köpa en liten present till mig, hihi :D

Vädret ute är skit tyvärr, och finns inget roligt att göra för tillfället.. Så sitter här hemma och kör maraton på serier, haha.. Är inte helt frisk från min halsfluss än, annars hade man kunnat dragit till gymmet :S Fast får vänta tills jag blivit helt frisk, då jäklar :D

Suttit och latat sig hela helgen har man gjort med andra ord, tror inte jag gjort nåt vettigt alls förutom att tvätta och städa lite =/ Men man måste ju göra såna tråkiga saker med såklart :P

/end boring rant.. dags att få i sig lite middag. =)





Mamsen

Det har varit lite si och så med vädret här också. Ena minuten sol som minuten efter byts ut mot snöbyar. Så har det hållit på hela dagen...

Trots vädret så kan du se tillbaka på en helg som gått i slapphetens tecken och då är du förhoppningsvis laddad inför morgondagen och de nya kurserna.

Ha de gott, kram!

Cissi

Tack mami.. Tyvärr blev de inte så.. Kallsvettades hela natten och nu har jag blivit förkyld igen!!!! Fattar de inte, har varit sjuk i en vecka nu... Så himla fail :(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)