All Those Cats

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Har kommit på att mitt makro även funkar utmärkt att ta andra bilder med än bara makrobilder :D
Så blev till att fota lite bilder på mammas utekatter, Bubbas och Lillkisse. Min mamma är alldeles för snäll egentligen, hon klarar inte av att se hungriga magra katter. Så när vår granne övergav Bubbas (den svartvita) då han flyttade började hon mata honom. Sedan har vi Lillkisse, som var så mager och sliten då han en dag satt under vår bro att han också hade lyckan att få mat av mamma.. Och på den vägen är det.. Nu matas dem båda två ute här, och mamma fick fem katter helst plötsligt haha :P
 
Så kan de gå.. :p





Anonym

Haha, tjockiskatt den övre =P

Svar: Lite :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)