Älskade Pappsen..

Jobbiga dagar det här..
Pappa är nu på Kvarnbacken här i Kramfors, han kom dit i förrgår. Det är här han kommer att få avsluta sina dagar.. Det är så himla mycket blandade känslor, det är så fruktansvärt jobbigt.. Vill inte sitta här på bloggen och skriva massa tråkigheter heller, men det är är inte lätt att hålla humöret uppe..
 
Pappa försämras hela tiden gradvis.. Det känns som att han inte har så långt kvar nu. Tack och lov har de ÄNTLIGEN lyckats ställa in medicinerna till honom så han får den smärtlindring han behöver.. Så det är jag tacksam för. Jag hoppas nästan bara att det går fort nu, för han säger att han är färdig.. Att han vill dö :( Så jag hoppas det går snabbt och smärtfritt :(
 
Imorgon ska jag, mamma och Tomas åka ut till Mjällom iallafall och plocka lite kantareller. Sedan har pappa pratat om att han vill ha korv och mos från Sibylla i två dagar nu så vi ska köpa det till honom imorgon. På kvällen är det cruisingen här i Kramfors med så ska gå på den oxå.
 
Nu blir det till att försöka sova.. Yes, försöka, för vet inte om ja kommer lyckas =(





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)