@ Home

Hej på er!
Nu är jag äntligen hemma i Skåne, och sitter vid min egna dator för första gången på 5 veckor. Känns skönt ändå att vara hemma, men samtidigt lite vemodigt att lämna alla nära och kära där uppe. Bilresan ner gick jättebra, lilla Gunn tuffade på som hon alltid gjort och står nu lugnt ute på parkeringen utanför huset =)
 
Nu är det dags för nya tag! På måndag börjar jag min praktik, och har redan imorgon ett möte på kommunhuset med Ulrika som ska vara min handledare. Känns spännande faktiskt med praktik :D
 
Har massor av bilder jag vill redigera, men jag får göra klart allt imorgon för jag är lite trött nu. Så stay tuned! Nu är det snart dags för sängen iallafall, har kört 110 mil nu på två dagar så jag är rätt trött :p Inte så konstigt kanske.
 
Så hörs imorgon :3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)