I'm Back!

Hej på er!
Var ett bra tag sedan jag skrev nu. Men nu är jag tillbaka! Är fortfarande uppe i Norrland hos mamma i "Gula huset" och har nu börjat bearbeta allt som har hänt ordentligt. Har haft supermycket att göra så har inte haft tid att sitta här och skriva och så men nu jäklar!
 
Sorgen är fortfarande stor, det är svårt att förstå att pappa faktiskt är borta. Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Har fått massor av stöd från vänner och familj vilket har hjälpt mycket. Har även försökt att ha något att göra hela tiden, vilket gör att man inte bara fokuserar på allt det negtiva och gräver ner sig.
 
Kommer upp lite bilder strax iallafall som jag lekt med nyss:3 Puss på er!





yli

styrkekramar<3

Cissi

tack :3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)