My Favourite :3

 
Ibland kommer man på sig själv med att bara sitta med kameran och ta, i min bemärkelse, meningslösa bilder.
Men nu eftersom jag tog dessa tänkte jag ändå visa upp min absoluta favoritväska som fyller två år nu :D
 
Sjukt bra kvalitet i den är det, egentligen så borde den vara helt paj nu med tanke på hur mycket jag flängt runt med den, men den är helt i nyskick än ^^ Det som är extra najs är att inga detaljer har gått sönder eller blivit missfärgade heller.. Men så är den ju äkta med så då borde den inte gå sönder tycker man :>
 
Sjukt nöjd med den i vilket fall som helst :D Märket är Kathy Van Zeeland.
 





simone

Riktigt snygg! :D

Cissi

Tack ^.^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)