Norrfällsviken <3

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Hej på er!
Innan jag går till sängs ikväll tänkte jag slänga upp lite bilder från Norrfällsviken som jag tog i helgen :D Norrfällsviken är en liten by ute vid kusten utanför Mjällom. Här ute har jag spenderat många somrar när jag varit yngre (ni kanske förstår varför, hehe). Älskar detta stället. Om ni har vägarna förbi Höga Kusten måste ni definitivt åka hit!
 
Har inte blivit mycket bloggande på grund av pappa, vilket ni förhoppningsvis har förståelse för. Imorgon kommer det upp fler bilder dock :D Nu måste jag gå och sova. Ska uppdatera läget imorgon oxå. Nattis!





Anna

vad duktig du är på att fota! Jättefina bilder :)

Svar: tack! =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)