Sandviken

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Här kommer bilderna från Sandviken :D
 
Detta var mitt första försök att fota solnedgång oxå btw ^^ Är väl inte 100% nöjd (är jag aldrig) men det blev väl rätt bra ändå?=)





simone

Åh vilka mysiga bilder :D

Cissi

Tack finis :D

Sophia Bergman

Vilken superfin blogg du har! Snygg design, grymma bilder och du är jättefin! Hittade din blogg via Sajmone.blogg.se. Jag är sugen på ny design så letar inspration :)!!

Svar: Aww tack :D Mysigt med så gulliga kommentarer, blir så glad =) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)