Stuck In The Woods

 
Tänkte bjuda på två bilder från kvällens bravader.
Haha, vilken utflykt det blev! Vi åkte ner till Sandviken där resterna av sågverket finns för att fiska och mysa lite. Fotade massa fina bilder dessutom :D Visar dem imorgon. Iallafall så var bommen uppe när vi åkte ner.. Men när vi skulle tillbaka så var bommen nere. Och fastlåst med ett rejält kodlås... Shysst! ;P
 
Efter att ha ringt runt i cirka 40 minuter till bland annat polisen och försökt nå klubben som har stället så gav vi upp och lät min pojke gå lös på låset.. Sagt och gjort, efter en halvtimmes bankande lyckades vi dyrka upp det till slut och kunde ta oss hem. Vi passade på att anmäla oss själva till polisen oxå för att ersätta låset :P Haha vilken kväll..
 
Fick massor av fina bilder iallafall! Och har ännu fler från tidigare idag att visa upp :D Ska bara redigera alla först ^.^ Men ja, intressant kväll.. Min pojke verkade lycklig iallafall över att ha fått gå lös med all styrka på låset, han har ju det lite som en hobby haha xD
 





simone

Haha, låter ju som en ganska rolig kväll! :D Detta kan ni skratta åt länge!

Mamsen

Inte så kul när vi kom fram till bommen och upptäckte att den var låst men summerar man ihop det hela så är detta en riktigt rolig grej. Polisen som inte kunde hjälpa oss för att de behövde tillstånd!?! Sedan kunde de inte låta bli att skratta i telefonen när vi meddelade vårt "brott". Inte så ofta de löser ett brott innan det ens upptäckts, haha!
Kommer att vara ett roligt minne....

Svar: Absolut ;D
Cissi

Cissi

Simone: Haha, ja nu såhär i efterhand är det en rätt kul historia xD

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)