Water Drops III

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Såg en bild till jag inte lagt upp så tänkte jag måste lägga upp den :D
Denna är nästan min favorit, hehe. Dropparna glittrar som diamanter i oskärpan, tycker det blev riktigt fint =) Eller vad tycker ni?=)
 
Blev en väldigt tidig morgon för övrigt idag, vaknade redan vid fyra. Sebastian åkte hem idag så var bara att sätta sig i bilen vid 04:45 då enda flyget gick 06:40.. Så man är lite schleten nu. Saknar han redan oxå :( Dessutom är det skitväder ute så lär inte bli mycket gjort idag... Spöregn ftw typ..





Matte Å

Jävligt läckert med dom här bilderna:)

Cissi

Hehe tack Matte :3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)