Christmas Times <3

 
En liten blandning av bilder jag tog på julafton =)
Det mörknar ju tyvärr så himla tidigt här uppe, så de flesta bilderna jag tagit under jul har varit med blixt. Och det blir inte så vackert ^^
 
Julen var mysig iallafall, med massor av god hemlagad mat och myspys i soffan med allihopa. Saknaden efter pappa var dock stor :( Men kändes som att han vakade över oss där uppe <3





matteeeh

fin bilderna :):):)

Svar: hihi tack =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)