Same Place, Different Time

 
Jag har inte tänkt på det så mycket innan, men när jag kollade igenom mina bilder på iphonen såg jag att jag vid flertalet tillfällen har fotograferat denna platsen.
Nu senast i veckan :) Så satte ihop ett litet kollage av dem :D Lite kul att se hur ett och samma ställe kan förändras så mycket ^^ Dock saknar jag bilder från våren, men det tar vi nu i april, hihi ^^ Första är tagen under tidig sommar, nästa under sensommaren, tredje nu i höstas och fjärde skrev jag ovan!
 
Näsby <3 Vilken bild tycker ni är finast? :p





Daniel

Faktiskt intressant att se att det är en sån "tids skillnad" men det nästan ser ut som kameran suttit på exakt samma ställe hela tiden :) Vackra bilder!

Svar: Hehe tack så mycket :3
Cissi

Mamsen

Läckert! Du har verkligen lyckats pricka in samma plats. Hoppas du har en trevlig helg. Massor mad kramar från mamma ♥

Svar: Hehe tack mami :D kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)