Sunset

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Ute är det kallt, vitt och vintern har kommit.
Min bil är helt översnöad och snön knarrar under fötterna. Då tycker jag vi kan minnas den vackra hösten lite med dessa bilder som jag tog för några veckor sedan här i krokarna där jag bor =)
 
Var ute vid solnedgången och fotade lite och det resulterade i bilderna ovan. Oh, lovely autumn.. We miss you!





Mamsen

Visst är hösten saknad. Vintern kom fort, innan man visste ordet av så var det ruskigt kallt. Just nu läskiga 15 minus......
Fantastiskt fina bilder från en årstid som kanske är i kortaste laget.
Kram

Svar: tack mami :3 <3 Gunn är snöig :(
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)