A Day At School





Excel och SPSS e så kul!

Har haft en lång dag i skolan idag.
Satt vid SPSS från klockan tio till 4 i eftermiddags :S Victor satt längre dock, ända till halv sex haha! Så går det när man gör projektarbete.. Tog med mig kameran bara för att kunna flumma loss lite ;p Imorgon ska rapporten vara klar att lämnas in, och på måndag ska vi redovisa. Längtar inte till det, jag hatar att redovisa saker :P Men det går nog bra...!

Älsklingen kom och mötte upp mig iaf efter skolan, så vi gick till ica och köpte lite mat och lagade sedan tortillas samt såg på House :D Myspys! ^.^

I helgen tänkte jag ta en liten promenix runt naturreservatet med kameran, var jättelänge sedan jag gick där! Fan så lat man har blivit..





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)