Spring Feelings




Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Idag har det varit plusgrader ute minsann!
Solen sken och det var riktigt varmt för att vara februari! Jag och Victor har skrivit klart vårt arbete och skickat in, och nu kan man ta helg. Enbart en powerpoint nu som skall göras i helgen inför redovisningen på måndag. Skönt!

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt.. Har redan lyckats ganska bra på den fronten ;P Köpte hem semlor som jag och älskling smaskade i oss, sedan såg vi House och sen... somnade vi. Haha! Så typiskt ;p Så jag vaknade nyss, lär ju inte alls ha problem att sova inatt :p

Men det var det värt, det var mysigt :D





Victor

Nytt objektiv? =)

Cissi

Haha! Så går det när man har huvudvärk.. xD eller är nyvaken!

Mamsen

Vi hade också fint väder igår men idag.....Det är ingen överdrift om jag säger att det VRÄKER NER!! Synd för denna helg är det ju vinterfesten.

Bilderna och i synnerhet den första hade verkligen vårkänsla.

Skönt att ha lämnat in projektarbetet? Ha en mysig kväll med gott i namnam!

Kram

Cissi

Ja jätteskönt :D Haha jag hörde de av syrran.. inte najs xD

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)