Valentine's Day!


Söta ljuslyktor från pojken!

Idag är det alla hjärtans dag och den började jättesött med att jag fick en present av pojken min :D
Två ljuslyktor som nu står i mitt fönster =) Sött! Verkar redan ha lyckats smutsa ner metallen lite verkar de som att döma av bilden, haha ;p Men fint blev de!

Därefter skola.. Vi har nu startat upp med ett projektarbete som ska redovisas på måndag. Jag och Victor ska jämföra fåglars kondition utefter vikt från ett gammalt ringmärkningsdataset och ett nytt.. Inte det roligaste kanske, men jaja ;P

Har blivit en massa seriemys i soffan med pojken med iallafall i sann Alla hjärtans dag-anda! Lär bli lite mer senare ikväll, hehe.

Annars har det inte funnits så mycket att uppdatera de senaste dagarna, så jag har helt enkelt låtit bli. Men nu får de vara slut med sånt för nu ska jag så fort jag får tillfälle pröva stativet jag fick!

Kan tillägga oxå att man inte mådde bra efter festen hos Jonas i helgen dagen efter, haha. Så nu är det slut på festandet för några veckor framöver! Kommer faktiskt bli ganska skönt.





Mamsen

Vilken gullig pojkvän du har - Hälsa honom det! Lyktorna är jättesöta, kan tänka mig hur fint de kommer att lysa.

Jag tycker att ert projekt låter intressant. Fast jag gillar ju statistik och jämförelser....



Ha en fortsatt mysig kväll tillsammans/ Kram

Cissi

Haha, jag hatar statistik :p Mm, jag ska hälsa han det =)

Niklas af Wibom

Hej



Gör du fortfarande modelljobb?



Med Vänlig Hälsning



Niklas af Wibom



ps. Vänligen svara via mail.

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)